Mooi eiland - Reisverslag uit Porto-Vecchio, Frankrijk van Niels Steigstra Marjolein Windt - WaarBenJij.nu Mooi eiland - Reisverslag uit Porto-Vecchio, Frankrijk van Niels Steigstra Marjolein Windt - WaarBenJij.nu

Mooi eiland

Door: NielsenMarjoleinopreis

Blijf op de hoogte en volg Niels Steigstra

08 Mei 2011 | Frankrijk, Porto-Vecchio

Woensdag:
Samen met mama en Suzanne ben ik naar de camping geweest waar we 17 jaar geleden ook opgestaan hebben. Het was nog te vroeg in het seizoen dus de camping was nog gesloten maar we mochten er wel op en een rondje wandelen. De camping gerenst direct aan een natuurgebied waar je heel lekker kan wandelen. Dit hebben we toen ook een aantal keren gedaan en dit zouden we nu ook doen. Helaas stond het water te hoog dus konden we niet verder dan de eerste waterval. Het was wel erg leuk om weer terug geweest te zijn.

Donderdag:
De ochtend ben ik onderweg geweest met Jeroen, Jolanda, Suzanne en Arwin. Niels moest aan het werk met zijn scriptie. lekker in de zon op het terras heeft hij gewerkt.

Wij zijn met elkaar richting de zuidkust gegaan. Dit is erg ruig met veel rotsen en bergen. Heel erg mooi en warm. We hebben hier genoten van het uitzicht en het mooie weer.

Daarna zijn we richting de Hanepies gereden. Hier zouden mama en Niels ook heen komen. Dit noemde wij vroeger altijd zo omdat het een lange smalle waterval is die heel diep naar beneden valt. De wandeling naar de Hanepies is stevig (zie foto's) maar het is ons allemaal gelukt om beneden te komen.

Vrijdag:
De laatste dag zijn Niels en ik even met elkaar oppad geweest. We zijn naar een mooi strand geweest waar je met veel gehobbel naar toen kon rijden. Het was een zeer rustig strand waar we ons even op Aruba waande!

Vanavond moesten we alles weer inpakken want morgenochtend moeten we weer naar Nederland terug. We hebben een leuke week gehad en het leek alsof we veel langer weg zijn geweest dan een week.

Corsica had al een speciaal plekje bij ons allemaal maar door papa is het nog specialer geworden!